איך להוזיל את הביטוח על נהג חדש?

תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם כתבה אצלנו באתר ?
כתבות אחרונות
אהבתם?
שתפו עם החברים!

הוצאתם רישיון נהיגה, וכעת הגיע הזמן לרכוש ביטוח נהג חדש במחירים אטרקטיביים. אז איפה הכי זול ואיזו חברת ביטוח מעניקה את ההטבות הכי כדאיות? ריכזנו עבורכם את כל המידע עבור נהגים חדשים, ביטוחים ומה שביניהם.

אין ספק, ההוצאות הכרוכות בהוצאת רישיון נהיגה הן לא מבוטלות בכלל. מעבר לכך שתצטרכו לעבור את מספר השיעורים המינימלי של לימודי הנהיגה, אתם תצטרכו לשלם אגרות שונות כמו תשלום על תאוריה, אגרות טסט לכשיגיע הזמן ועוד. לאחר התהליך הזה וכשכבר תהיו עם רישיון נהיגה בידיכם, יהיה צורך גם לבטח את עצמכם ואת הרכב בו אתם נוהגים. אז כיצד תוזילו ביטוח נהג חדש ואיזו חברת ביטוח הכי מומלצת עבור רכישת ביטוחים אלו?

 

השוואת מחירים בין חברות הביטוח לצורך הוזלות בעלויות

קודם כל, לפני שמדברים על דרכים להוזיל ביטוח נהג חדש ב-2020, חשוב להבין כי בעולם הביטוח מדובר באחד הביטוחים היקרים ביותר. זאת, משום שנהגים חדשים הם חסרי ניסיון ונוטים להיות מעורבים ביותר תאונות דרכים, או לגרום לתאונות דרכים. משום כך, יהיה חשוב לבדוק כיצד מוזילים ביטוח לנהגים חדשים. אז בואו נרחיב.

ראשית, אנחנו ממש, אבל ממש ממליצים לכם להשוות מחירים בין חברות הביטוח. השוואת מחירים בין חברות ביטוח מאפשרת לכם את היכולת להתמקח על המחירים של ביטוחי נהג חדש. קיבלתם הצעה טובה ממקום כלשהוא? לכו עם ההצעה הזו לחברות הביטוח השונות ותציגו להן אותה. ברוב המקרים אתם תופתעו לגלות כי המחירים יושוו ואתם תחייכו.

 

מה עוד חוץ מהשוואת מחירים?

מעבר לכך שחשוב להשוות מחירים, ב-2020 כבר ישנן הוזלות משמעותיות במחירי ביטוח נהג חדש, במיוחד אם אתם מתקינים ברכביכם מערכות חכמות למניעת תאונות דרכים. מאחר שהמדינה מעדיפה לעודד את ההתקנות של מערכות אלו ברכבים, הצרכן הסופי נהנה מהוזלות והטבות שונות.

וכשמדברים על הוזלות, חשוב להבין כי חלק מההוזלות וההטבות ניתנות בדיעבד, במיוחד כשמדברים על נהגים חדשים. במילים אחרות, כשפוליסת הביטוח לקראת סיום או נגמרת, תהיינה האפשרות לסקור אחורנית את היסטוריית הנהיגה של הנהג החדש. לאחר בדיקת היסטוריית התאונות, או נקרא לזה "היסטוריית המקרים בהם הופעל הביטוח", חברת הביטוח מזכה, או לא מזכה את הנהג בהטבות שונות ובהוזלות.

 

מסלולים מוזלים לנהגים חדשים בחברות הביטוח

מעבר לדרכים שציינו להוזיל ביטוחי נהג חדש, חשוב לדעת שהרוב המוחלט של חברות הביטוח מציעות גם מסלולים מוזלים לנהגים חדשים. בעוד שחלק מהנהגים החדשים הם חיילים שלא משתמשים ברכבם במהלך השבוע, ניתן לרכוש ביטוח נהג חדש במסלול מקוצר.

את הביטוח יהיה אפשרי להפעיל בכל פעם שיוצאים מהבית, או לרכוש את הביטוח מראש עבור ימים מסוימים. יודעים שהילד יוצא בסופ"ש לחמשוש? ביטוח נהג חדש "יחכה" לו לאותם ימים.

סעו בזהירות!

כסף אחוזים ואוטו

כתבות נוספות
שאולי תאהבו