איך לבחור את המקרר המושלם לבית

תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם כתבה אצלנו באתר ?
כתבות אחרונות
אהבתם?
שתפו עם החברים!

אם כבר תכננתם את המטבח החדש שלכם ועכשיו אתם נמצאים בנקודה שבה אתם צריכים לבחור את המקרר המושלם, ברור מדוע אתם בדילמה. אומנם זה נכון שיש אנשים שמעדיפים לקנות את מוצרי החשמל הכי זולים שיש, מתוך הנחה שהיום כבר לא קונים מקרר לעשרים שנה, אך מצד שני, יש גם אנשים שמעדיפים אחרת. אתם מבולבלים? לא יודעים במה לבחור? אם כך, ההמלצה הכי טובה שנוכל לתת לכם היא לקחת את הזמן. אין כל טעם לבחור את המקרר שלכם בלחץ, כי בסופו של דבר המקרר הוא אלמנט חשוב מאוד במטבח. לא רק שהוא יכול להשפיע בצורה משמעותית ביותר על עיצוב המטבח, אלא הוא יכול גם להשפיע על הנוחות שלכם ולכן אין טעם לבחור מוצר כזה בלחץ. ישנם לא מעט אלמנטים שצריך לקחת בחשבון כאשר מחפשים את המקרר המושלם לבית, כמו לדוגמא:

דלת פתוחה

דלת פתוחה

  • הגודל: לכל מקרר יש מספר אחר של ליטרים שהוא יכול להכיל ואין ספק שזו הנקודה לעצור ולבחון עד כמה אתם רוצים שהמקרר שלכם יהיה גדול. אם אתם שייכים לאותם האנשים שאוהבים שיש להם הרבה אוכל בבית, אם אתם מבשלים הרבה או שאתם משפחה מרובת ילדים, אין ספק שמקרר גדול מאוד יכול להיות נוח. יש כמובן אפשרות לבחור בין מקרר עם דלת אחת לעומת מקרר עם שתי דלתות ובהחלט כדאי לראות כמה אפשרויות שונות כדי לקבל תמונה וכדי להבין את ההבדלים בגודל בין המקררים השונים.
  • החברה המייצרת: אי אפשר לדבר על מוצר חשמלי חשוב כמו מקרר ולא להזכיר את החשיבות של המוניטין של החברה המייצרת. אם אתם לא רוצים למצוא את עצמכם מחליפים את המקרר החדש תוך שנתיים שלוש, מאוד מומלץ לרכוש מקרר שיוצר על ידי חברה מוכרת ובעלת מוניטין בתחום. כמו כן, כדאי גם לבדוק האם אתם מקבלים אחריות על המקרר ולכמה זמן היא נמשכת, כי אין סיבה לקנות מקרר עם אחריות לשנה אחת בלבד.
  • העיצוב: כאשר מדברים על מקרר חדש מדברים על אחד מהאלמנטים הכי גדולים שיש לכל אחד מאתנו במטבח, וזה אומר שהעיצוב שלו משפיע על עיצוב המטבח כולו. לכן אנחנו מציעים לכם לעצור ולבחון לעומק את האפשרויות בנושא הזה, כי עיצוב זה לא אומר רק גודל. האם אתם מעדיפים את המקרר שלכם בצבע אפור, כפי שניתן למצוא כמעט בכל בית? או שאולי אתם אנשים נועזים שרוצים מקרר בכל צבע אחר? היום אפשר לבחור גם מקררים בצבעים צבעוניים יותר כך שכדאי לתת על הנושא הזה את הדעת. כמובן שצריך לקחת בחשבון גם את האלמנטים האחרים שיש לכם במטבח כדי שתהיה זרימה והרמוניה בין כל הצבעים שיש בחלל הזה.
  • מיקום הפריזר: אם בעבר הפריזר, או בעברית המקפיא, היה בהכרח למעלה, הרי שהיום אפשר לראות גם מקררים שבהם הפריזר דווקא נמצא למעלה. יש לכך חשיבות שכן כאשר הפריזר נמצא למטה, קל יותר להגיע לכל המדפים של המקרר עצמו. בנושא של המקפיא אנחנו ממליצים לכם לקחת בחשבון עוד כמה פרטים, כמו לדוגמא, השאלה עד כמה המקפיא גדול והאם הוא בעצמו מחולק למגירות ולמדפים שונים. בעידן שבו אנחנו חיים יש צורך במשפחות מסוימות להקפיא לא מעט מוצרים ולכן, אם אתם יכולים לבחור מקרר שהמקפיא שלו מסודר בצורה נוחה, למה שלא תעשו זאת?
  • פונקציות מיוחדות: יש היום מקררים שיש בהם פונקציות מיוחדות אשר לא ניתן היה למצוא במקררים שבהם היינו עושים שימוש לפני שנים. לדוגמא, יש מקררים שיש בהם מכונת קרח מובנית שיכולה לייצר קרח ללא הפסקה בגדלים שונים. מי שאוהב קרח יכול להיות מאוד מאופציה כזאת ולכן שווה לקחת את זה בחשבון. בנוסף, במקררים המודרניים יש הרבה פעמים מגירה מיוחדת עם טמפרטורה 0, ומשמעות הדברים היא שזו יכולה להיות מגירה שמשמשת כאשר אתם מוציאים משהו מהמקפיא ורוצים להפשיר אותו בהדרגה. כל הפרטים הללו אולי נראים קטנים ושוליים, אך בפועל הם יכולים לגרום לכך שתיהנו הרבה יותר מהמקרר החדש שלכם. זכרו: מקרר זה לא מכשיר שנהוג לקנות בכל כמה שנים והשאיפה של כולנו היא לקנות מוצר איכותי שיחזיק מעמד לזמן רב. לכן יש טעם לבדוק את כל הנתונים הללו כי זה יגביר את הסיכוי שלכם לצאת מרוצים.
  • המחיר: לבסוף, כמובן שכאשר אתם מחפשים את המקרר המושלם למטבח שלכם, אנחנו מציעים שתבדקו גם את הנושא של המחיר. האם אתם שייכים לאותם האנשים שקונים תמיד את מכשירי החשמל הכי יקרים שיש, מתוך הנחה שמה שהכי יקר הוא גם הכי איכותי? או שאולי אתם מעדיפים דווקא לקנות את המקרר הכי זול שקיים? קחו בחשבון שגם בתחום המקררים, כמו בכל תחום אחר, אנחנו יכולים למצוא היום לא פעם מבצעים נהדרים. משמעות הדברים היא שגם אם אתם רוצים לקנות מקרר יקר במיוחד אשר יוצר על ידי חברה מוכרת, כדאי יהיה לבדוק האם יש הנחות, מבצעים או אפילו קופונים מיוחדים שיוכלו להוזיל את המחיר. כמו כן, זה ברור שאם תפנו אל שלוש חנויות שונות שבהן מוכרים מקררים, תראו שלושה מחירים שונים לאותו מקרר בדיוק. לכן, אם אתם יכולים להשקיע כמה דקות בהשוואת מחירים בין מקררים שונים זה כדאי, כי לא בטוח שאתם חייבים לקנות את המקרר הכי יקר שיש.

לסיכום, בחירת מקרר למטבח זה לא עניין של מה בכך. בין אם כבר יצא לכם לקנות מקרר בעבר ובין אם לא, אנחנו מציעים לכם גם להתייעץ עם המומחים ואף לקרוא מספר חוות דעת אודות המקרר שחשבתם לרכוש.

כתבות נוספות
שאולי תאהבו