פתרונות חכמים לאחסון במטבח

תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם כתבה אצלנו באתר ?
כתבות אחרונות
אהבתם?
שתפו עם החברים!

אחסון הוא אחד האלמנטים החשובים ביותר בכל מטבח, אם לא החשוב שבהם. במאמר הבא נציג לכם פתרונות חכמים לאחסון אותם תוכלו ליישם במטבח שלכם, ובכך להרוויח לא מעט מקום פנוי.

 

אחסון במטבח – כך תתכנו את המטבח שלכם כמו מקצוענים

אחסון במבטח מהווה ללא ספק את אחד ה"צרות" הגדולות של הבשלן הישראלי, וזאת לאור העובדה כי רוב המטבחים בישראל הינם מטבחים קטנים אשר מקום האחסון בהם מצומצם. המטבח הוא אחד החדרים בהם אנו שוהים הכי הרבה זמן, וככל שהמשפחה גדולה יותר – כך יש יותר דברים וחפצים לאחסן. בנוסף, לא מעט בשלנים חובבים הם אספנים, ולכן מבצעים תכנון מטבח מדויק המתבסס על מקומות אחסון רבים ככל האפשר. אם גם אתם רוצים לעצב את המטבח שלכם ולבצע תכנון מטבח מדויק אשר משלב מקומות אחסון רבים ונגישים, המאמר הבא הוא בדיוק בשבילכם. להלן מספר פתרונות חכמים לאחסון במטבח אשר מתבצע תוך שימת דגש על סדר, ניקיון וארגון.

מטבח ביתי

פתרונות חכמים לאחסון במטבח

בשנים האחרונות החלו לפתח חברות ומותגים פתרונות מצוינים ואף חסכוניים, כל זאת על מנת לספק כמה שיותר מקומות אחסון, גם כאשר מדובר במטבחים קטנים. עם זאת, במידה ואתם משדרגים את המטבח החדש ורוכשים מטבח חדש, מומלץ לבצע תכנון מטבח מדויק באמצעות מתכנן מטבחים מקצועי ומיומן אשר ידע לנצל את החלל הקיים ולשדרג אותו. גם במידה והנכם מעוניינים למצוא פתרונות, להלן מספר פתרונות חכמים לצורך אחסון:

  • מדפי רשת – באמצעות מדפי רשת פשוטים אותם ניתן לרכוש בחברות מקצועיות ניתן להוסיף מקום אחסון בתוך ארון המטבח. למעשה, כל שעליכם לעשות הוא לקחת את מדף הרשת ולהתקין אותו באלכסון. על המדף תוכלו להניח קופסאות שימורים באופן מסודר, ובכך לדעת בדיוק כמה קופסאות יש לכם, וכן לגשת למדף באופן נגיש ומסודר.
  • מבחנות – מבחנות זכוכיות הן אופטימליות לצורך אחסון של תבלינים, ולכן מומלץ לבצע רכישה של מבחנות בכל חנות פנאי, לשטוף היטב את המבחנה ולהכניס לתוכה כאשר היא יבשה לחלוטין את התבלינים. את המבחנות תוכלו להציב בקופסא או להניח במאונך באמצעות לוח עץ פשוט, רק זכרו לסגור היטב את המבחנה באמצעות פקק שאם.
  • מגירות נשלפות – ניתן לבצע הזמנה של מגירות נשלפות אותן ניתן להזיז באופן נוח ופשוט, ובכך להוסיף מקום אחסון למוצרי ניקיון הממוקמים מתחת לכיור או בעבור הסירים והמחבתות. את המגירות הנשלפות מומלץ לרכוש מחברה מתמחה או מנגר אשר יכול להכין את המגירות בהתאמה אישית לגובה והנפח הרצוי לכם.
  • קופסאות זכוכית אטומות – באמצעות קופסאות זכוכית תוכלו לחסוך מקום של חומרי גלם יבשים כדוגמת קורפלקס, וזאת לאור העובדה כי מדובר בזכוכית צרה ואטומה אשר שומרת על הטריות אך גם חוסכת במקום.
כתבות נוספות
שאולי תאהבו