עיצוב הבית בעזרת נרות

תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם כתבה אצלנו באתר ?
כתבות אחרונות
אהבתם?
שתפו עם החברים!

אין הרבה דברים שיכולים להוסיף לעיצוב הבית ולאווירה כמו נרות. בחירה נכונה של נרות ריחניים וצבעוניים תעזור לכם לשדרג את עיצוב הבית שלכם ותיתן לחלל המגורים שלכם אטמוספירה נעימה ומרגיעה שכיף להיות בה. אם בשבילכם נרות מסתכמים בחנוכה ובנרות שבת, תשמחו לדעת שעולם הנרות רחב הרבה יותר, ובעזרת המדריך שלנו תוכלו להפיק באמצעותם את המירב לעיצוב הבית שלכם!

 

מה חשוב לדעת לגבי עיצוב הבית בעזרת נרות?

לפני שבוחרים נרות ריחניים לעיצוב הבית, ישנם כמה פרמטרים שחשוב לקחת בחשבון. קודם כל, כדאי לדעת מראש איזה ריחות הם האהובים עליכם ביותר, כדי שתוכלו להתפנק בניחוחות המועדפים עליכם בכל פעם שתדליקו את הנרות שלכם. כמו כן, מומלץ להתחשב בצבעי הנרות ובאווירה שכל נר משרה כשמדליקים אותו. למשל, ישנם נרות שיתאימו יותר לבתים בעלי צבעים חמים, ונרות שיתאימו יותר לשימוש בחודשי החורף על פני חודשי הקיץ. באתר קנדל קלאב, המתמחה בנרות לעיצוב הבית תוכלו למצוא שלל רחב של נרות שיתאימו לכל בית ולכל כיס.

 

מיקום הנרות

פרמטר חשוב אותו יש לקחת בחשבון בכל הנוגע לעיצוב הבית באמצעות נרות, הוא המקומות בבית בו תבחרו לשים את הנרות החדשים שלכם. ישנם נרות מסויימים אשר יתאימו יותר לחדרי אוכל, בעוד שאחרים יתאימו יותר לשימוש בשירותים, חדרי שינה או אפילו בחצר. כמו כן, יש לשים לב שהריח אותו מפיץ הנר יתאים לחדר בו תמקמו את הנר שלכם. אם אתם מרגישים שיש פינות בבית שלכם שיכולות להיעזר בקצת צבע וחיים, מיקום נר ריחני וצבעוני בפינות אלו ישפר מאוד את עיצוב ונראות הבית שלכם.

 

ניחוח הנרות

כפי שציינו קודם, לכל נר יש ניחוח ייחודי אותו הוא מפזר בזמן שהוא בוער. בהתאם לכך, מומלץ לקחת נרות עם ריחות אותם אתם אוהבים במיוחד, אשר יתאימו לעונה ולזמן בו אתם מדליקים את הנרות שלכם. מעבר לניחוח, יש לקחת בחשבון גם את צבע הנר וצבע הכלי בו הוא מגיע, ולהתאים אותו לצבע הבית שלכם ולסגנון העיצובי בו אתם מעוניינים.

 

סוג הנרות

ישנם סוגים וגדלים שונים של נרות לעיצוב הבית אותם תוכלו לרכוש. לרוב, נרות ריח לעיצוב הבית יגיעו בכלי קיבול כלשהו, שיכול להיות שקוף או צבעוני. אם אתם אוהבים לראות את השעווה יורדת לאיטה ככל שהנר בוער, מומלץ לקחת נר היושב בכלי שקוף, בעוד שכלי צבעוני ואטום יכול להוות אלמנט עיצובי בפני עצמו. כמו כן, יש לקחת בחשבון את גודל הנר ואת זמן הבעירה שלו בהתאם למקום בו אתם מתכננים לשים אותו בבית ולתכיפות בה אתם נוהגים להדליק את הנרות.

לסיכום, נרות ריחניים וצבעוניים הם התוספת הטובה והזולה ביותר לשיפור עיצוב הבית והחדר שלכם, אך כמו כל דבר המערב אש בוערת, יש לנהוג באחריות ולדאוג שלא למקם את הנרות במקומות בהם האש תוכל להתפשט לרהיטים אחרים.

סלון ביתי

 

כתבות נוספות
שאולי תאהבו