3 סוגי מטבחים טרנדיים ב-2021

תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם כתבה אצלנו באתר ?
כתבות אחרונות
אהבתם?
שתפו עם החברים!

אחרי שביקרנו בלא מעט בתים בתקופה האחרונה, במסגרת סקר קצר שערכנו בנושא מטבחים, גילינו שרבים בוחרים להשקיע יותר בעיצוב המטבח על פני חללים אחרים בבית. יש לכך לא מעט סיבות, למשל, אנחנו מבלים במטבח שעות ארוכות בבישולים ובארוחות משפחתיות ומארחים בו לא מעט.

הרי אין דבר יותר נעים מלשהות במטבח שעונה על כל הצרכים שלנו וגם מעוצב באופן שגורם לנו לרצות להישאר בו עוד. אם אתם קוראים את השורות האלה, מסתכלים על המטבח ומעקמים מבט, כנראה שהגיע הזמן שלכם להשקיע בעיצוב מחודש של המטבח. בשורות הבאות נציין עבורכם את 3 סוגי המטבחים הטרנדיים ביותר כדי שתוכלו לבחור את המטבח המתאים לכם ביותר:

 

מטבח כפרי

השילוב של הנוסטלגיה עם נגיעות שובבות של הנוחיות המודרנית תגרום לכם לרצות להישאר במטבח בכל שעות היממה. המטבח הכפרי לא סתם הפך להיות לאחד מהמטבחים הטרנדיים של 2021.  מדובר במטבח חם ומזמין שבמרכזו ניצבת השימושיות.

המשטחים של המטבח הכפרי כוללים דלפקי עץ שמשתלבים עם אריחים קרמיים או אבן טבעית. הצבעים שמאפיינים את המטבח הכפרי הם בהירים והוא עשוי מחומרים טבעיים. הארונות של מטבח זה מאופיינים בגימורי עץ גסים שעשויים בדרך כלל מעץ אלון או אורן. הצבעים שבולט במטבחים הכפריים הם בדרך כלל צבעי פסטל ירוקים, כחולים או צהובים. זהו מטבח שמתאים לאוהבי העץ.

 

מטבח פרובנס

מטבח פרובנס גם כן מתאפיין בשימוש רב בעץ מלא שניתן למצוא אותו ברחב הדלתות של הארונות, השולחן והכיסאות. המאפיין העיקרי שלו הוא האי שנמצא באמצע המטבח.  מטבח פרובנס  מאופיין בפרזולים גסים וניתן למצוא בו שילוב של אלמנטים מנחושת.

ברוב המטבחים יש מתלה מיוחד שניתן להניח עליו סירים ומחבתות. היתרון במטבח פרובנס זו הייחודיות שלו. מדובר במטבח בעל נוכחות מושכת את העין. הגוונים שמאפיינים את המטבח יכולים להיות בהירים אך ניתן גם לשלב גווני אדמה וצבעים בגוונים חמים ועמוקים יותר.

 

מטבח זכוכית

מטבחי הזכוכית צברו תאוצה בשנים האחרונות. לראשונה מזה זמן מה, הם נכנסו לרשימת המטבחים הנחשקים והטרנדיים. במטבחי זכוכית אפשר למצוא שילוב של חיפוי זכוכית בכל מיני אזורים, למשל:

  • דלתות הארונות
  • איים
  • משטחי עבודה
  • מקררים
  • קירות ועוד

 

קראתם נכון, חיפויי הזכוכית יכולים להיות גם על המקרר והקירות. אנחנו מתארים לעצמנו שאתם כבר יודעים זאת, ובכל זאת, אנחנו מוכרחים לציין כי מטבח בסגנון זה מקנה תחושה מהודרת, מודרנית ויוקרתית, כזו שמתאימה לאווירה של 2021.

את חיפויי הזכוכית ניתן להשיג בצבעים שונים, כאשר מעצבי מטבחים ממליצים לעשות שימוש בצבעים בהירים בלבד. למשל, בצבעי לבן, שמנת, קרם ואפור. אם אתם מעוניינים בצבעים אחרים, ניתן לבדוק זאת עם חנות המטבחים שבה בחרתם.

3 סוגי מטבחים טרנדיים ב-2021

כתבות נוספות
שאולי תאהבו