4 מתנות שוות שאפשר להביא לחנוכת בית

תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם כתבה אצלנו באתר ?
כתבות אחרונות
אהבתם?
שתפו עם החברים!

כנהוג ברחבי העולם, וגם בארץ, במידה וחברינו הקרובים או קרובי משפחתנו עוברים למשכן מגורים חדש, נהוג יהיה להביא עמנו מתנה לחנוכת הבית.

מנהג חנוכת הבית הוא מנהג ותיק אשר מטרתו להביא מזל והצלחה לבית החדש. אך מה כדאי ומומלץ להביא על מנת לשמח את בני הבית?

לרוב, לחנוכת בית מומלץ להביא מתנה אשר קשורה לבית, או כל דבר מה שחסר לבני הבית שבדיוק סיימו מעבר. תוכלו מצד אחד להקל מאד עליהם מבחינת המעבר ומן הצד השני גם להראות שחשבתם עליהם מאד ורציתם לשמח אותם. כל עוד יש כוונה מאחורי המתנה, אין ספק כי הם יעריכו אותה. אך הנה כמה המלצות למתנות לחנוכת בית שוות:

מצעים

במידה ואתם מחפשים מתנה מיוחדת, אך גם יוקרתית, להעניק לקראת חנוכת בית, מומלץ מאד לשקול רכישת מצעים העשויים מבד איכותי ובריא, דוגמת מצעי כותנה מצרית או משי. מצעים מסוג זה יאפשרו לבני הבית החדשים לעבור את תקופת המעבר בצורה יותר נוחה ונעימה, היות והוכח שמצעים מבדים איכותיים הם בריאים לשינה, לעור הגוף והשיער.

היות ומדובר בהשקעה לא קטנה, תוכלו להתאגד כקבוצת חברים ולבצע רכישה באתר: https://www.bedart.co.il. מתנה מסוג זה משדרת כמה אנו מעריכים את חברינו ומאחלים להם הצלחה רבה במשכנם החדש, ובדרכם החדשה.

 

כלי מטבח

במידה ובני הבית רק הרגע עברו למשכן חדש, מתנה נפלאה לביתם החדש יכולה להיות סט כלשהו הנדרש למטבח. חדר המטבח הוא בין האזורים הכי משומשים וחשובים בבית ולכן מתנה הקשורה למטבח יכולה להיות יעילה אך גם יפה ביותר.

תוכלו להעניק יפה של סכו"ם, סט צלחות ואירוח, סט כוסות יין, ועוד מיני דברים אשר יכולים להיות שימושיים אך גם נאים לעין.

 

חפצי נוי

לעיתים לבני הבית אין באמת כל כך הרבה זמן להשקיע בעיצוב של הבית החדש, וכאן אתם נכנסים לתמונה. בהתאם לטעמם האישי, תוכלו לבחור מתנה אשר תקשט את פני הבית. לכן, ניתן לרכוש עבורם תמונה לסלון, שלט עם שם המשפחה לדלת הכניסה, מנורה מיוחדת לפינת הקריאה, ועוד. ישנן אין סוף אפשרויות מדהימות.

 

גיפט קארד

לבסוף, במידה ולבני הבית החדש יש טעם מאד ספציפי ואינכם רוצים לפספס עם המתנה, תמיד תוכלו לתת להם גיפט קארד בסכום מכובד ונאה על מנת שהם יעשו בו שימוש כראות עיניהם. תוכלו להעניק גיפט קארד לחנות של כלי בית, רהיטים, או אפילו מסעדה על מנת שייקחו רגע מנוחה מענייני המעבר. כך או כך, הם לבטח יעריכו את המחשבה.

 

לסיכום

במידה והוזמנתם לחנוכת בית, אין צורך להילחץ לגביי המתנה. ראשית חישבו על בני הבית וטעמם. כמו כן, אין רע בלשאול אותם מה יעדיפו לקבל בתור מתנה ומה יעזור להם.

 

שורה של מתנות

כתבות נוספות
שאולי תאהבו