מתי כדאי לשכור מתנפחים לאירוע?

תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם כתבה אצלנו באתר ?
כתבות אחרונות
אהבתם?
שתפו עם החברים!

אם יש לכם אירוע בקרוב, אתם בטח תוהים איך לבדר את האורחים ואיזה אטרקציה מומלצת לצורך העניין. אחת האטרקציות הפופולריות לאירועי ילדים היא מתנפחים, שיכולים להוסיף אלמנט מהנה ומרגש לכל מפגש. עם זאת, לא תמיד אפשר לדעת מתי כדאי לשכור מתנפחים. על כן החלטנו לעזור לכם ולרכז כמה גורמים שיש לקחת בחשבון בעת קבלת החלטה זו.

 

סוג האירוע

הדבר הראשון עליו אתם צריכים לחשוב הוא סוג האירוע שלכם, שיקבע האם מתנפחים מתאימים לו או לא. לדוגמה, אם מדובר באירוע רשמי או אירוע שיש בו יותר מבוגרים מילדים- ייתכן שמתנפחים אינם האטרקציה המתאימה ביותר. אך אם אתם מתכננים מסיבת יום הולדת לילדים אנרגטיים או על-האש לכבוד אחד החגים עם משפחות רבות- מתנפחים יכולים להיות תוספת מצוינת ואף מתבקשת. אם אתם מחפשים מתנפחים אפשר למצוא אותם אצל כיפלנד אטרקציות לאירועים.

 

טווח הגילאים

מתנפחים בדרך מיועדים לילדים עד גיל 12, אבל יש גם מתנפחים שיתאימו לגילאים גדולים יותר ואפילו למבוגרים שרוצים לשחזר חוויות ילדות. כך גם הפוך- אם אתם רוצים להתאים את המתנפחים לילדים צעירים יותר יש מתנפחים קטנים בגודלם. אם באירוע שלכם יש טווח גילאים רחב במיוחד, אפשר לשקול השכרת מתנפחים שמתאימים לכל הגילאים. לדוגמה, יש מתנפחים שהם בעצם מסלול מכשולים (סטייל אליפות הנינג׳ה) או מגלשות מתנפחות ענקיות. ממתנפחים אלה יוכלו ליהנות גם ילדים וגם מבוגרים.

 

מיקום האירוע

המיקום של האירוע שאתם מתכננים ישחק תפקיד חשוב בקביעה האם מתאים להשכיר מתנפחים או לא. אם האירוע שלכם מתקיים בתוך מבנה סגור- מתנפחים הם לא מומלצים. אם אתם מארחים את האירוע בפארק ציבורי, ייתכן שתצטרכו לקבל אישורים מסוימים מהעירייה או לעמוד בתקנות כלשהן. אם האירוע שלכם מתקיים בחצר בבית, יש לוודא שיש לכם מספיק מקום למתנפחים.

 

מזג אוויר

מאחר ומתנפחים מתאימים לשטח פתוח, מזג אוויר ישחק תפקיד חשוב. לא ניתן להתקין מתנפחים בתנאי גשם או רוח, מאחר וזה יכול להיות מסוכן עבור האורחים שלכם. על כן מתנפחים פחות מומלצים לחודשים הגשומים של החורף, אך יכולים להתאים בהחלט לאירועי קיץ. בכל אופן, תמיד מומלץ לבדוק מראש מה מזג האוויר כשמתכננים לשכור מתנפחים לאירוע.

 

מספר משתתפים

השכרת מתנפחים יכולה להתאים לכמות גדולה של ילדים, וזה כמובן תלוי בכמות המתנפחים שתביאו. אם האירוע שלכם מצומצם יותר, ויש בו רק מספר מועט של ילדים, אולי מומלץ למצוא אטרקציה אחרת מאחר וזה יכול להיות לא שווה את ההשקעה.

 

תקציב האירוע

לבסוף, התקציב שהגדרתם לעצמכם לאירוע הוא גם גורם שיש לקחת בחשבון במידה ואתם שוקלים לשכור מתנפחים. השכרת מתנפחים לא תתאים בתקציב למסיבת יום הולדת מצומצמת או מסיבה שבה יש דגש על סוג אחר של אטרקציה.

מתנפחים לאירוע

כתבות נוספות
שאולי תאהבו