מה עדיף מוצרים למטבח או שידת החתלה לילד – איך תעשו את התיעדוף?

תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם כתבה אצלנו באתר ?
כתבות אחרונות
אהבתם?
שתפו עם החברים!

הרבה הורים מתלבטים לפני הלידה או לאחריה, אם לקנות עוד דברים לבית או להשקיע דווקא במוצרים שישמשו אותם לגידול הילד.

בסופו של דבר, מספר הנפשות שבבית גדל, וגם תינוק קטן דורש הרבה חפצים משלו, או לצורך הטיפול בו.

ההמלצה היא לקנות רק כשעולה צורך וודאי ולא לקנות הכל מראש, ואז למצוא את עצמכם עם אינספור מוצרים לא שימושיים שאין מה לעשות איתם.

 

חשיבות של שידת החתלה

שידת החתלה היא דוגמא למוצר הכרחי שחשוב שיהיה בכל בית שנולד בו תינוק. היא משמשת להחתלה של התינוק, לאחסון החפצים שמשמשים אותו כמו טיטולים, מגבונים, מוצצים, וכמובן בגדים ופרטי לבוש שונים. שידת החתלה היא חיונית כי היא משמשת בעיקר את ההורים, ובעת ההחתלה היא מספקת גישה נוחה לפעולת ההחתלה ושומרת על בריאות הגוף ובעיקר הגב של ההורים. הרבה הורים מוצאים את עצמם מחליפים חיתול על הרצפה, על הספה, או במיטת הילד, וכך מתכופפים ומזיקים לעצמם.

 

למה צריך להשקיע בה יותר משאר חפצי הבית?

בנוסף לנוחות בעת ההחתלה, שידת ההחתלה מהווה מקום אחסון לכל פריטי הלבוש וחפצי התינוק, וכך באופן מסודר אפשר להלביש אותו, להחליף לו חיתול, ולטפל בו כשהוא שוכב בנוחות, בגובה המתאים והנגיש להורים. יתרון נוסף של השידה הוא שאפילו לאחר שהילד גודל וכבר אין צורך להרים אותו לשידת ההחתלה, השידה מספקת מקום אחסון גדול לבגדים ולחפצים, ובנוסף יכולה גם להוות פריט דקורטיבי יפה ומעוצב בבית.

 

איך לבחור שידת החתלה?

בחרו בשידה גדולה שתספיק לאחסן את כל פריטי ההחתלה, כמו חיתולים, בגדי התינוק, מוצצים, בקבוקים, משחקים וכל מה שמשמש אותכם לטיפול באנשים פצפונים. חשוב שהיא תהיה בגובה המתאים לכם, כך שהיא תקל עליכם בעת ההחתלה ותאפשר גישה נוחה. בנוסף אל תתפשרו על העיצוב ועל המראה שלה, שכן היא יכולה להישאר בבית הרבה זמן לאחר סיום השימוש העיקרי בה, כלומר פעולת ההחתלה, ולשמש מקום אחסון.

 

אל תחסכו על חשבון הילד שלכם

הרבה הורים מרגישים צורך רק לקנות ולקנות מוצרים לקראת בואו של התינוק, אך שוכחים לחשוב מה התינוק באמת צריך. כמובן שגם יש להשקיע במוצרים נוספים לבית אך כלי מטבח שישרתו בעיקר את ההורים לא יהיו כל כך חיוניים לתינוק. ולכן נסו לשמוע המלצות מהורים אחרים – מה היה להם חסר? מה הם היו קונים במקומכם? ומה מיותר ואין צורך להשקיע בו.

 

סיכום

לקראת בואו של תינוק חדש הביתה, התמקדו במוצרים החיוניים לתינוק, ומוצרים שיקלו עליכם ההורים את הגידול שלו. נסו להימנע מקניה מיותרת של מוצרים וחפצים הבאים לפצות על הצורך שלכם לקנות והתמקדו במה שהתינוק שלכם יצטרך. עשו תיעדופים נכונים ובדקו גם עם הורים אחרים.

פעוט

 

כתבות נוספות
שאולי תאהבו