מה מיוחד בשולחן שוק של צורסקו?

תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם כתבה אצלנו באתר ?
כתבות אחרונות
אהבתם?
שתפו עם החברים!

שולחן שוק הוא אחד מהטרנדים הלוהטים ביותר של עולם האירועים והחגיגות.

היום כמעט בכל אירוע כמו בת או בר מצווה, יום הולדת עגול, חגיגות יום נישואין או חתונות זהב ניתן למצוא שולחן שוק מפואר, עם מגוון בשרים, תוספות ובעיקר שואו מרשים במיוחד של הגרילמן.

היות והשולחן הופך ליותר ויותר מבוקש עם השנים, כבר קמו לא מעט חברות ועסקים שמציעים את השירות הזה, אולם היום אנחנו רוצים להכיר לכם את אחד הגרילמנים המובילים ביותר בתחום – צורסקו.

אז מה מיוחד בשולחן שוק של צורסקו לעומת המתחרים ובכלל? הנה כמה דברים שחשוב שתדעו.

 

לא סתם שולחן – שולחן שוק של צורסקו

שולחן שוק יכול להגיע בכמה רמות: נחמד, משודרג ומפואר. אנשים רבים שלקחו חלק באירועים שהיה בהם שולחן שוק, יצאו בסופו של דבר עם חוויה בינונית שלא מספקת את כל העונג ששולחן שוק יכול לספק בפוטנציאל שלו, וחבל שכך!

שולחן שוק של צורסקו, לעומת זאת, הוא שולחן שוק שאף פעם לא מאכזב. השולחן הוא הרבה מעבר לנחמד, משודרג או מפואר, הוא פשוט מכיל את כל מה שאתם יכולים לדמיין לעצמכם – החל מרמות הבשר המשובחות ביותר, דרך התוספות המיוחדות ביותר, ועד השואו הכי מרהיב שתראו אי פעם עם צליית בשר וחיתוך שלו.

 

הניקיון וההיגיינה במקום הראשון בשולחן שוק של צורסקו

דבר נוסף שבולט במיוחד בשולחן שוק של צורסקו הוא נושא הניקיון וההיגיינה. לצערנו גרילמנים רבים לא מקפידים על הנושא הזה, עובדים בלי כפפות, לא שומרים על סביבה נקייה, ועובדים בצורה לא אסתטית שבהחלט לא עושה חשק לאכול. לעומת זאת, שולחן שוק של צורסקו מתחיל קודם כל בניקיון וההיגיינה, הכוללים סביבה נקייה ומטופחת לעבודה, הקפדה על כפפות בזמן העבודה עם חומרי הגלם השונים, וכמובן הגשה אסתטית שפותחת את התיאבון!

 

חומרי הגלם הטובים ביותר בישראל

שולחן שוק של צורסקו לא מתפשר על חומרי הגלם, ומקפיד על רמת הטריות הגבוהה ביותר. הסטנדרטים של צורסקו הם אלו שהופכים אותו לגרילמן מבוקש כל כך, ששמו הולך לפניו וההמלצות עליו פשוט לא מפסיקות להגיע.

 

למי מתאים שולחן שוק של צורסקו?

כל אירוע באשר הוא, מהגדול ביותר ועד הצנוע ביותר, יכול לשדרג את עצמו עם שולחן שוק מפנק מבית צורסקו. עם המבורגרים, נקניקיות מיוחדות ומתובלות, קבבים, חלות מפוארות עם שניצלים, חצילים וסלטים, פלטות מטוגנים עשירות וקריספיות, ירקות טריים וחתוכים, עמדת שווארמה, עראיס, חמוצים ומגוון אופציות חלביות לאירועים קלילים יותר – אתם יכולים להיות בטוחים שתצאו מרוצים!

זה הזמן לסגור את האירוע הבא שלכם עם אוכל וכיבוד שאף אחד מהאורחים לא ישכח לעולם, ולהשאיר את כולם וגם אתכם עם טעם של עוד. אז מה בשבילכם – המבורגרים, קבבים או צ'יפס עם חומוס? אל דאגה – כל מה שתבחרו נמצא בשולחן שוק של צורסקו. תהנו!

 

עמדת אוכל

כתבות נוספות
שאולי תאהבו