כיצד מתקינים ברזים וסוללות לאמבטיה?

תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם כתבה אצלנו באתר ?
כתבות אחרונות
אהבתם?
שתפו עם החברים!

התקנת ברז או סוללה חדשה באמבטיה שלכם היא דרך מצויינת גם לעדכן את מראה החדר וגם לשפר את היעילות של האמבטיה. את התקנת הברזים והסוללות ניתן לעשות באופן פשוט ויעיל באמצעות הכלים הנכונים והידע הרלוונטי. במאמר זה נדריך אתכם כיצד ניתן להתקין ברזים וסוללות באמבטיה ואיזה סוגים ישנם

 

מה כולל תהליך התקנה של ברזים וסוללות?

התקנת ברזים וסוללות כמובן משתנה בהתאם לסוג הברז, סוג האמבטיה וכדומה- אבל עדיין יש כמה שלבים בסיסיים שמשותפים לכל תהליכי ההתקנה. קודם כל, יש צורך במספר כלים לצורך ההליך. מפתח ברגים, משחת טלפון וכלים ועזרים נוספים יעזרו לכם לבצע את ההתקנה בצורה פשוטה ובטוחה. על כן דבר ראשון שאתם צריכים לעשות הוא לאסוף את הכלים הללו.

לפני שאתם מתחילים בביצוע ההתקנה יש לסגור את אספקת המים של חדר האמבטיה. כך תוכלו למנוע מתאונות שונות להתרחש. אחר כך יש לפתוח את הברז כדי לשחרר את הלחץ בצנרת. השלב הבא הוא הסרת הברז הישן. יש לשחרר את האומים שמהדקים את הברז ולהסיר אותו בזהירות. לאחר מכן יש לנקות את כל האיזור שמסביב לברז. לעיתים מצטברת שם פסולת או חלודה וחשוב לנקות אותה לפני התקנת ברז חדש.

לאחר מכן יש להתקין את לוחית הבסיס של הברז החדש ולהדק אותה היטב. מיד אחר כך יש להתקין את השסתומים שאחראים על ויסות המים ולהדק את כל האומים היטב כך שלא תהיה שום דליפה. עכשיו ניתן סוף סוף לחבר את הברז. יש להבריג אותו היטב ואז להחזיר את אספקת המים. כדי לבדוק שתהליך ההתקנה עבר בהצלחה יש לפתוח את הברז ולבדוק שאין שום נזילות. להזמנת ברזים וסוללות לאמבטיה לחצו כאן

מדוע כדאי להתקין ברז וסוללות לאמבטיה עם איש מקצוע?

גם אם נדמה לכם שאתם יכולים לעשות זאת בעצמכם, מומלץ להזמין אינסטלטור מקצועי להתקנת ברז וסוללות לאמבטיה שלכם. אנשי מקצוע הם מומחים בתחומם ויש להם את הניסיון הנדרש להתקין את הברזים נכון ובצורה מאובטחת. יש להם את כל כלי העבודה שמתאימים לביצוע ההתקנה והם יוכלו לעשות זאת בצורה יעילה. בנוסף, הם יודעים לבצע את העבודה בצורה בטוחה כך ששום דבר לא ייפגע במהלך ההתקנה.

מדוע כדאי להתקין ברז וסוללות לאמבטיה עם איש מקצוע

איזה סוגים של ברזים לאמבטיות ישנם?

קיימים סוגים שונים של ברזים אותם ניתן להתקין באמבטיה שלכם. יש ברזים שמורכבים ישירות על שפת האמבטיה, יש ברזים רומאיים גבוהים עם פיה ארוכה, יש ברזים צמודי קיר שמותקנים על קיר האמבטיה ועוד. לכל אחד מהם יש יתרונות שונים, בין אם זה בתחום הנוחות, האסתטיקה, העמידות וכדומה. כך אתם יכולים לבחור את הברז שמתאים בצורה הטובה ביותר לצרכים שלכם ושל חדר האמבטיה שלכם.

כתבות נוספות
שאולי תאהבו