יצירת משרד ביתי מסוגנן ופונקציונלי

תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם כתבה אצלנו באתר ?
כתבות אחרונות
אהבתם?
שתפו עם החברים!

מספר האנשים שעובדים מהבית עלה בשנים האחרונות באופן משמעותי. מצב זה גרם לרבים מהם לבדוק איך הם יוכלו להפוך את החדר הנוסף בבית למשרד ביתי מסוגנן ופונקציונלי. יצאנו לבחון את הנושא עבורם וחזרנו עם מדריך מקיף שיציג את כל הפרטים הדרושים. הישארו אתנו ותגלו איך עושים זאת על הצד הטוב ביותר.

 

קודם כל – תבדקו מה הצרכים שלכם

בשלב הראשון אתם צריכים לשאול את עצמכם מה אתם צפויים לעשות בחלל. שכן, יש מי שהמשרד שלהם ישמש לישיבה מרובה על המחשב באופן פרטני, בעוד אחרים יצטרכו לארח לקוחות סביב שולחן גדול. ההמלצה היא לערוך רשימת צרכים מסודרת שתאפשר לכם להכיר בסופו של דבר בכל הדברים הדרושים לכם.

מִשׂרָד

תבדקו פרטים על ריהוט מתקפל

עכשיו אתם צריכים לבדוק פרטים אודות ריהוט מתקפל שיחסוך לכם מקום. הדבר נכון במיוחד למי מכם שיש להם משרד קטן יחסית. ההמלצה היא בעצם לחפש שולחנות או כיסאות מתקפלים שיאפשרו לכם לאחסן אותם על הקיר או בתוך ארון קטן במשרד בזמנים שלא יהיה בהם צורך. אם אינכם מכירים בריהוט מסוג זה, עליכם לפנות באופן מידי אל מעצבת פנים שתסייע לכם. שכן, זה החלק החשוב ביותר ביצירת המשרד הפונקציונלי שלכם.

 

צבעים ניטרליים מובילים לתחושת ביתיות

אם אתם רוצים שהמשרד שלכם ישדר תחושת ביתיות חמימה, עליכם לבחור בצבעים ניטרליים לקירות והרהיטים. ההמלצה נכונה גם למי מכם שתמיד חלמו לצבוע את אחד מהקירות בכחול, ירוק או צהוב. שכן, אלו עשויים לעורר תחושות לא נעימות בקרב הלקוחות שלכם. נסביר בקצרה כי קיר צהוב שנתפס לא פעם כמרגיע, עלול דווקא לעורר חרדה בקרב רבים. חשוב לנו לתת לכם הכוונה בהקשר זה. לכן, נציין שכדאי לבחור באחד או יותר מהצבעים הבאים:

  • שמנת
  • אפרסק בהיר
  • קרם

צבעים ניטרליים מובילים לתחושה ביתית

זה הזמן להוסיף עציצים

מי מכם שרוצים להביא לתחושה של ביתיות צריכים להכיר מקרוב בסוגי העציצים השונים שמתאימים לחלל הנבחר. שימו לב, עליכם לערוך תחילה בירור מעמיק אודות האור הטבעי שקיים במשרד שלכם. שכן, הדבר יאפשר לכם לבחור את העציצים המתאימים ביותר. מי שיש ברשותם משרד עם הרבה אור טבעי, יוכלו ליהנות ממבחר רחב של עציצים.

מי שיש להם משרד עם מעט אור חיצוני, צפויים לגלות כי יתאפשר להם לבחור בכמה צמחים בודדים. השורה התחתונה היא – תבחרו בכמה שיותר עציצים ותציבו אותם בפינות שונות של החדר. ניתן למשל להניח עציץ אחד על הרצפה, עציץ אחר על אדן החלון ולתלות עציץ נוסף מהתקרה.

 

מילים אחרונות לסיום

יצירת משרד ביתי פונקציונלי ומסוגנן אינה עניין של מה בכך. מדובר בהליך שמצריך היכרות עם כל הפרטים שצוינו לעיל. עכשיו אתם מכירים בהם מקרוב, כך שנותר לכם רק לבצע את הבחירות הנכונות שיובילו לעיצוב עדין, פונקציונלי וביתי.

משרד ביתי מסוגנן ופונקציונלי

כתבות נוספות
שאולי תאהבו