טיפים לצילום אוכל בצורה איכותית לאינסטגרם

תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם כתבה אצלנו באתר ?
כתבות אחרונות
אהבתם?
שתפו עם החברים!

אם יש בעולם הזה דבר שכולנו אוהבים זה אוכל.

אוכל זה הדבר שעונה על התאוות שלנו בכל כך הרבה מובנים ועבור כל החושים: אין כמו מאכלים שהם חגיגה לעיניים, מריחים נהדר וכמובן עושים חגיגה בבטן.

למעשה, לחושים יש השפעה רבה על הרצון שלנו לאכול מאכל מסוים ולכן חשוב מאוד כיצד אוכל מצטלם.

היום מאוד טרנדי לצלם אוכל ולהעלות לאינסטגרם או רשתות חברתיות אחרות, ובמאמר זה ניתן לכם מספר טיפים שיסייעו לכם לעשות זאת היטב.

 

  1. הקפידו על זווית וקומפוזיציה נכונה

כאשר אנחנו מצלמים אוכל אנחנו מעוניינים לעשות זאת בצורה האטרקטיבית והמרשימה ביותר. בגדול ישנן שתי זוויות שמתאימות לצילום אוכל: הראשונה היא צילום מגבוה והשנייה היא מהצד, בגובה העיניים. בנוסף לכך, יש לסדר את הצילום כך שהאוכל לא יתפוס חלק גדול מדי מהתמונה וייטה מעט הצידה כדי להוסיף ייחוד לתמונה.

 

  1. האוכל לא לבד – צריך גם רקע

חשוב להשקיע מחשבה ולבחור את הרקע הנכון למושא התמונה – האוכל. צריך לשמור על איזון ולבחור רקע שמצד אחד יהיה מעניין ומיוחד ומצד שני לא יגנוב את תשומת הלב מהאוכל עצמו. רקעים שיכולים להתאים הם צלחות מעוצבות, שולחן יפה, מגש עץ, תבניות אפייה וכדומה.

 

  1. תמונה לא סטטית

אחת הדרכים ליצור עניין ולהוסיף חיים לתמונה היא לצלם תמונה שאינה סטטית ומכילה איזשהו מרכיב אנושי. למשל, במקום לצלם מנה מושלמת לפני שנגעו בה, לצלם דווקא מנה תוך כדי אכילה, כשסכין ומזלג מרימות נתח מן המנה למעלה.

 

  1. מצאו את הגדרות הצילום הנכונות

ככל שהסמארטפון שלכם חדיש ומשוכלל יותר כך סביר שהוא מכיל יותר הגדרות שיכולות לשפר את הצילום שלכם באופן ניכר. תתפלאו כמה ניתן לשפר את התמונה על ידי שימוש בהגדרות מסוימות שנותנות תוצאה טובה הרבה יותר מברירת המחדל. כך למשל כלים כגון מד חשיפה השולט במידת האור שנכנסת לתמונה או מיקוד חי שמסייע לפקס את התמונה על אובייקט מסוים יכולים לשפר מאוד את התמונה שלכם.

 

  1. הכניסו אביזרים שונים לתמונה

הכנסת אביזרים כגון כלי מטבח, צלחות, סכו"ם וכדומה יכולים ליצור עניין ולהכניס נפח לתמונה שלכם.

 

  1. תאורה

אחד הדברים הכי חשובים בצילום תמונה זה התאורה. תאורה טובה יכולה לעשות את התמונה, ותאורה לא טובה תעמעם את האטרקטיביות של האוכל גם אם הוא נראה מצוין. לעיתים התאורה הטובה ביותר היא תאורה טבעית, אך ישנם מקרים (למשל, בערב) שאין מספיק תאורה טבעית או שהיא לא מתאימה למה שאתם מחפשים. במקרה כזה אנחנו ממליצים להיעזר בתאורה מלאכותית ולא רק בפלאש של הסמארטפון, אלא בציוד איכותי שישפר את התמונה שלכם לאין ערוך. אין ספק שעם תאורת צילום איכותית תקבלו תוצאה טובה יותר העומדת בציפיות שלכם.

 

סטייקים

כתבות נוספות
שאולי תאהבו