עוברים דירה? טיפים חשובים לאריזה נכונה 

תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם כתבה אצלנו באתר ?
כתבות אחרונות
אהבתם?
שתפו עם החברים!

בין אם רכשתם את דירת החלומות שלכם ובין אם חתמתם על חוזה שכירות חדש, אריזה של הדירה הישנה שלכם לפני המעבר היא דבר שאולי לא הכי כיף לעשות, אך אי אפשר להימנע ממנו. כדי שהאריזה תבוצע בצורה נכונה, מבלי שדברים יישברו, מבלי שציוד יאבד ומבלי שתרגישו עול מוגזם על כתפיכם, הכנו עבורכם טיפים חשובים שיאפשרו לכם לארוז כמו שצריך. 

 

שימוש במוצרים איכותיים

יש כמה טיפים שיכולים לסייע לכם בביצוע האריזה בצורה נכונה. הדבר הבסיסי ביותר שאפשר לעשות הוא לבצע את האריזה קודם כל עם חומרי אריזה למעבר דירה איכותיים. ככל שהחומרים הללו יהיו איכותיים יותר, כך המעבר שלכם צפוי להיות חלק יותר. תוכלו לבצע את האריזה של החפצים השונים בצורה קלה, מבלי שחומר שאינו איכותי יפריע לכם. קרטונים וסרט הדבקה איכותיים הם דוגמא למוצרים שאתם חייבים בשביל אריזה נכונה.

אריזות למעבר דירה

זהירות! שביר

אחד הדברים המתסכלים ביותר שקורים כאשר פותחים אריזות למעבר דירה הוא למצוא חפץ מסוים שנשבר בתוך האריזה שלו. חפצים נשברים כתוצאה ממגוון סיבות. חיפזון, אגרסיביות יתר או השלכה של אריזות יכולים לגרום לשבר, שתגלו אותו רק בעת פתיחת האריזה. מוטב לסמן אריזות עם חפצים שבירים, או להדביק עליהן שלט עם הכיתוב הברור שלא יותיר ספק, "זהירות! שביר".

 

אריזה בצורה נוחה

בסופו של דבר, כשאתם פותחים את הארגזים והקרטונים בדירה החדשה שלכם, אתם תרצו להעביר בקלות את החפצים שארזתם למקומות החדשים שלהם. לכן, חשוב כבר מההתחלה לארוז בצורה נוחה. כדי לארוז בצורה נוחה, אפשר לשים חפצים בממדים דומים באותה אריזה, או חפצים שאמורים להיות באותו חלל ביחד באותו קרטון.

 

התאמה למוצרים כבדים

יש לכם חפץ כבד במיוחד שאתם חייבים לארוז? שימו לב שקרטון פשוט עשוי שלא להיות מסוגל להחזיק את אותו החפץ. הבינו מראש אילו חפצים כבדים יכולים להתקיל אתכם והתכוננו לכך בהתאם. הזמינו אריזות ייעודיות לאותם מוצרים כבדים ושיקלו גם סיוע מקצועי בעניין.

אריזות למעבר דירה

ניצול מקום

ככל שיהיו לכם יותר אריזות, ככה אתם עשויים להסתבך יותר עם האריזה שלכם. שימו לב שאתם מנצלים את המקום שיש לכם באריזות קיימות. מצד אחד לא כדאי לדחוס חפצים בקרטון אחד, אך שימו לב שאתם לא משאירים יותר מדי מקום ריק.

 

עבודה עם רשימות

הגעתם לדירה החדשה, פתחתם אריזות ומהר מאוד איבדתם את עצמכם בין כל החפצים השונים? כדי למנוע סיטואציה אפשרית כזאת, כדאי לכם לעבוד מראש עם רשימות, שיתארו מה יש בכל אריזה.

 

ארזו נכון עם הטיפים המתאימים לכם

חלק מהטיפים שרשמנו כאן יכולים להתאים לאריזות של דירות מסוימות, בעוד שחלק יתאימו לאריזות של דירות אחרות. הבינו לעומק את הטיפים השונים ובצעו את האריזה הנכונה עם הטיפים שמתאימים למקרה הספציפי שלכם.
אריזות למעבר דירה

כתבות נוספות
שאולי תאהבו