השכרת מצננים למטבח חם – האם ניתן לעשות זאת במסעדות

תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם כתבה אצלנו באתר ?
כתבות אחרונות
אהבתם?
שתפו עם החברים!

האזור החם ביותר בכל מסעדה הוא כמובן המטבח. הלחץ, האש הגלויה, הבישול, הטיגון והצלייה כמו גם העבודה הקשה והתזזיתיות של הטבחים – יוצרת טמפרטורה גבוהה במיוחד שאינה מאפשרת עבודה רציפה ללא אמצעי קירור כלשהו. על כן, השכרת מצנן יכולה להיות לנו הפתרון המושלם לכך.

במאמר הבא נסביר כיצד זה יכול לסייע לנו ומדוע מדובר במכשיר שישרת כמה וכמה אינטרסים שלנו. הצורך באמצעי קירור בתוך מטבח המסעדה כמובן ברור – הטבחים אינם יכולים לעבוד בצורה תקינה ללא אמצעי קירור שיאזן את הטמפרטורה הגבוהה במטבח.

גם אם מזג האוויר חורפי לחלוטין בחוץ, המטבח יהיה אזור חם במיוחד, ללא מכשיר קירור הטבחים פשוט לא יצליחו לעבוד. מצנן יכול לפתור את הבעיה הספציפית הזו בצורה מושלמת – שכן מדובר במכשיר חסכוני ויעיל, אותו ניתן להשכיר בקלות ממקומות רבים.

 

מה זה מצנן?

המצנן למעשה נותן לנו זרימה רציפה של אוויר קר, לרוב נוכל לראות אותו במקומות פתוחים – לדוגמא באירועים, המאופיינים לרוב בריקודים ועל כן לרוב יציבו ליד רחבת הריקודים מצנן שיאזן מעט את הטמפרטורה ויצנן את האורחים המיוזעים, תוכלו לבדוק אופציה זו על ידי השכרת מצננים. אולם כיום, נוכל לראות את המצנן במקומות רבים ונוספים – בין השאר במטבחים במסעדות.

המצנן עובד בדרך חסכונית ופשוטה במיוחד, שכן יש צורך במילוי מים קרים לתוך המכשיר, ובכך הוא מאוורר בעזרת המים הקרים ולמעשה פולט אוויר קר ממש כמעט כמו מזגן. כמובן שהמצנן חסכוני יותר ממזגן, שכן המזגן עובד כדי לשמור על טמפרטורה קבועה בחדר, בצירוף מנוע חזק שעובד ללא הפסקה – מדובר במכשיר שצורך חשמל הרבה יותר ממצנן.

 

למה כדאי להשתמש במצנן במטבח?

המצנן אמנם גדול יותר ממזגן, אך כפי שכבר ציינו – הוא הרבה יותר חסכוני. ניתן למקם אותו בפינת החדר וסך הכול לחבר אותו למקור חשמל, כך המצנן מפיץ אוויר קר ללא הפסקה ושומר על טמפרטורה מאוזנת יותר בתוך המטבח.

עניין החיסכון בהחלט מהווה יתרון משמעותי, כשמדובר בעסק המסעדנות, יעידו בעלי המסעדות שההוצאות אף פעם אינן נגמרות – השכירות, החשמל, שכר העובדים ועלויות המוצרים הם רק חלק מההוצאות הכבדות שעליהם לדאוג להן, לכן היכן שניתן יהיה לחסוך יהווה עבורנו יתרון של ממש.

בנוסף, מדובר בפתרון חסכוני מבחינת עלויות גם בכל הנוגע להשכרה שלו, שתעלה כנראה פחות מרכישת מזגן חדש. אך הדבר החשוב ביותר הוא כמובן שהמכשיר יעיל ומשרת את המטרה המיועדת בצורה אופטימלית.

לסיכום, מצנן יכול להיות הפתרון אותו חיפשנו עבור המטבח במסעדה – כדי לשמור על רווחת הטבחים בצורה יעילה, פשוטה וחסכונית, ללא הוצאות מיותרות או התעסקות וזמן, שלנו כמסעדנים לרוב פשוט אין.

השכרת מצננים

כתבות נוספות
שאולי תאהבו