הכירו את קוריאן שיק

תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם כתבה אצלנו באתר ?
כתבות אחרונות
אהבתם?
שתפו עם החברים!

לעיצוב המטבח יש תפקיד חשוב ביותר – מעבר לכך שעיצוב המטבח בצורה נאה לעין תעניק לבית שלכם ממד עיצובי נוסף ותהפוך אותו ליפה יותר, אם תשכילו לשפץ את המטבח באופן פרקטי ונוח, תיהנו מעבודה קלה יותר במטבח ומייעול נכון  של הזמן שלכם. קוריאן שיק תאפשר לכם ליהנות משני העולמות הללו, ותגרום למהפכה במטבח שלכם – במובן החיובי, כמובן.

 

נתחיל מההתחלה – מה הוא חומר הקוריאן?

הקוריאן הוא חומר העשוי מאלומיניום הדרוקסיד וכן מאקריליק, והוא חומר הפותח בנוסחה בלעדית בארצות הברית. הקוריאן, שנחת בסערה לישראל, הינו בעל מרקם חלק ביותר ונעים למגע – שישפר בצורה משמעותית את העבודה שלכם במטבח.

 

למה דווקא קוריאן?

אכן כיום בשוק חומרי הגלם לעיצוב המטבח ישנם שלל חומרים שונים, אך לקוריאן ישנם כמה מאפיינים ייחודיים. ראשית כל, הקוריאן מונע התפתחות של חיידקים, מה שישמור על בריאותכם ועל בריאות הילדים שלכם. שנית, הכוח של הקוריאן הוא שאינו סופג כתמים – דבר שיקל משמעותית על עבודת הניקיון שלכם במטבח. מלבד זאת, הקוריאן נהנה מיתרונות משמעותיים נוספים על פני שאר החומרים כמו אחידות והומוגניות – מה שמונע ממנו להישחק לאורך זמן, היכולת ביצירת משטח אחיד וחלק, וכן הקוריאן מאפשר לבצע התקנות אינטגרליות בצורה מושלמת מבלי שתוכלו לשים לב כלל לחיבורים. ואם כל זה לא מספיק – עלותו של הקוריאן ביחס לאיכותו הינה לא גבוהה במיוחד.

 

גם נוח, וגם יפה

אז אחרי שהכרנו את הקוריאן, ואת היתרונות הפרקטיים שלו, כדאי לדעת גם על היופי המיוחד של החומר הזה, שהופך אותו לקוריאן שיק. הקוריאן הינו בעל מראה בהיר, נעים לעין ואסתטי במיוחד, מה שעושה אותו לפופולארי במיוחד בקרב העיצוב המודרני, בקרב משרדי אדריכלים למיניהם, ואפילו בקרב חברות עיצוב מובילות.

 

אז איפה אפשר לשלב קוריאן?

כיום, קוריאן יכול לשמש כחומר גלם לעיצוב חללים שונים ברחבי הבית. ראשית, ניתן לשלב את הקוריאן בכיורים שלכם וכן במשטחי העבודה שלכם. כלומר, תוכלו ליצור משטח אחיד בין הכיור למשטח העבודה שלכם, מבלי שתרגישו או תראו את החיבורים השונים. כמובן שתוכלו לבחור את צבע הקוריאן האהוב עליכם ביותר, שכן תידרשו לבחור מבין סט של לא פחות מ- 90 גוונים שונים. נוסף על כך, תוכלו להשתמש בקוריאן גם לעיצוב חדרי הרחצה שלכם. קוריאן הוא חומר עמיד למים, נוח ופרקטי, כך שתוכלו להשתמש בו לעיצוב הכיורים והמשטחים בחדרי הרחצה, לעיצוב האמבטיה שלכם, או לעיצוב האגניות שלכם – כך שגם מוצרי הרחצה שלכם ייהנו ממשטח איכותי ונוח בעל עיצוב מרהיב. אם מתחשק לכם לערוך שינוי גם בקירות הבית, תוכלו לבצע חיפוי קיר בעזרת קוריאן. החומר הוא גמיש ונוח לעיבוד, כך שתוכלו ליצור חיפויי קיר, אשר החיבורים שלהם לקירות הינם בלתי נראים לעין. עיצוב כזה יוסיף חידוש עצום לבית שלכם, וכן  יעניק נופך של יוקרה ואלגנטיות על זמנית לחלל הבית.

 

לסיכום

לקוריאן שיק יתרונות רבים, ובכוחה לשדרג לכם את המטבח בכלל, ואת הבית בפרט, בצורה משמעותית וחדשנית, יחד עם אלמנים עיצוביים מסוגננים. אם גם אתם מעוניינים בשינוי שכזה לבית שלכם, תוכלו ליצור איתנו קשר ונשמח לעזור.

חלל מעוצב

 

כתבות נוספות
שאולי תאהבו