3 ההבדלים העיקריים בין מנגל גז למנגל פחמים

תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם כתבה אצלנו באתר ?
כתבות אחרונות
אהבתם?
שתפו עם החברים!

במרבית בתי האב שפרוסים ברחבי הארץ יש מנגל אחד לפחות. כידוע, המגוון של המנגלים הוא מאוד רחב. כך שיש מי שיש לו מנגל גז, פחמים, מעשנות והרשימה עוד ארוכה. כחלק מסדרת מדריכים שאנו כותבים בנושא, יצאנו לבדוק מהם ההבדלים העיקריים שקיימים בין מנגל גז לבין מנגל פחמים. הישארו אתנו ותגלו גם אתם מהם 3 ההבדלים העיקריים שמצאנו די בקלות.

 

רקע בנוגע ל – 3 ההבדלים העיקריים

רגע לפני שנציג בפניכם את ההבדלים שמצאנו, ראוי שתדעו מהו הרקע למציאתם. שכן, הפעם, החלטנו שלא לערוך את הבירור לבדנו. לכן, פנינו אל גורמים יודעי דבר ושאלנו אותם מה ההבדל בין השניים. הגורמים האלו הם בעצם גולשים בקבוצת פייסבוק שמקבלת אליה אך ורק קרניבורים. נכנסנו לקבוצה במטרה לכתוב את הפוסט הנוכחי וביקשנו מחברי הקבוצה לכתוב לנו הבדל אחד שנראה להם הכי חשוב. להפתעתנו, קיבלנו מעל ל – 100 תגובות. לאחר שעברנו על מרביתן, גילינו כי ישנם 3 הבדלים עיקריים שחוזרים על עצמם. כך שהחלטנו להתרכז בהם. זו ההזדמנות להודות לכל אלו שסייעו בכתיבת המדריך. שכן, בזכותם, הגענו למסקנות שיצוינו בפניכם בהמשך.

 

תכירו את ההבדל העיקרי – 1 בין מנגל גז למנגל פחמים: העשן

מרבית המגיבים כתבו לנו שההבדל העיקרי בין שני המנגלים הוא העשן. שימוש במנגל פחמים צפוי להביא לענן עשן סמיך ביותר. לעומת זאת, שימוש במנגל איכותי כמו זה של נוני גרילי גז צפוי להביא להכנה של בשרים, דגים, עופות וירקות במינימום עשן.

 

תכירו את ההבדל העיקרי – 2 בין מנגל גז למנגל פחמים: טעם לוואי

אי אפשר היה לקרוא את התגובות בקבוצת הפייסבוק שסייעה לנו מבלי להיווכח בוויכוח הער שהתפתח בעקבות הפוסט שלנו. שכן, רבים ציינו שהם בוחרים במנגל פחמים בגלל שהעשן עוטף את הבשרים בטעם מעושן וייחודי. לעומת זאת, אחרים אמרו שזו דווקא הסיבה שגרמה להם לבחור במנגל גז. בגלל שהם מעדיפים את הבשרים שלהם ללא טעם שכזה. אז בעצם אפשר לראות שיש פה הבדלים בטעם – טעם לוואי של עשן לעומת בשר בטעם טבעי.

 

תכירו את ההבדל העיקרי – 3 בין מנגל גז למנגל פחמים: הלכלוך

ההבדל הזה ברור לכל אחד שאי פעם הכין בשר על המנגלים הללו. שכן, מי שמכין בשר על מנגל פחמים תמיד מוצא את עצמו עם כתמים שחורים על הבד. הרי הפחמים מכתימים מאוד בקלות. לעומת זאת, אלו שמכינים את הבשר במנגל גז צפויים לגלות שהם מסיימים את ההכנה מבלי שהם התלכלכו ולו מעט.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שהציג בפניכם, קוראים יקרים, את 3  ההבדלים העיקריים בין מנגל גז לבין מנגל פחמים. כעת, כשיש לכם את המידע הדרוש, אתם יכולים לבחור את המנגל המתאים לכם ביותר ולהתחיל בהכנת הבשרים. שיהיה לכם בהצלחה ובתיאבון!

גריל

 

כתבות נוספות
שאולי תאהבו