אלו הדברים המגניבים שאין תמיד בכל בית

תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם כתבה אצלנו באתר ?
כתבות אחרונות
אהבתם?
שתפו עם החברים!

הבתים שלנו ברובם מעוצבים על פי טעם אישי וצרכים פונקציונאליים המותאמים לבני הבית. במקביל, בבתים רבים מכניסים גם אלמנטים מיוחדים ומקוריים שמשרתים את הצרכים אך לא בהכרח קונבנציונאליים. מהם הדברים המגניבים שאין תמיד בכל בית – על כך במאמר הבא.

 

להשתזף בכייף בגינה או על הגג

אחד מהאלמנטים היעילים והמקוריים שיכולים לשלב עיצוב ונוחות הן מיטות שיזוף לבית. אין כמו לשבת על הגג או בגינה ביום קיץ שמשי ולהשתזף בנוחות עם משקה צונן וספר טוב ביד. מיטת השיזוף תשמש גם את אלו המחזיקים בבריכה פרטית בבית ביחד עם שמשייה או הצללה מסוג אחר, זאת לאור העובדה שקרני השמש אינם בריאים לעור ושיזוף ממושך עלול לגרום למחלת סרטן העור. לפיכך, תיהנו ממיטת השיזוף רק הצטיידו במקדם הגנה וכובע.

 

פינת זולה בחצר או בבית

ביחד עם מיטת השיזוף ניתן לארגן פינת זולה בחצר שאין בכל בית בשילוב ספה מעוצבת, כריות ופופים. למעשה גם בתוך הבית פינת זולה היא מגניבה ביותר. למשל, פינת זולה מצרית היא פינת רביצה המשלבת מזרן מרופד ורך, כריות צבעוניות ומגש עליו כוסות ופינג'אן על מנת למקסם את האווירה. דקורציה נוספת לפינת זולה יכולה להכיל למשל כיסא נדנדה מדליק מעץ, עציצים עם צמחי תבלין ומחצלות צבעוניות עם טקסטורות מגוונות.

 

ג'קוזי פרטי

ג'קוזי פרטי הוא חלום רטוב של אנשים רבים הנוטים להגשים אותו בשלב כזה או אחר בהתאם לתקציב. ניתן לבנות ג'קוזי המכיל פונקציות שונות של מסג' באמצע חדר אמבטיה גדול ומרווח או בחצר תחת כיפת השמיים וליהנות מטבילה בריאה ומפנקת ממש כמו חופשה בצימר.

 

ספריה ענקית בחלל הבית

חובבי הקריאה שביניכם בוודאי ישמחו להקים על קיר או מספר קירות בבית בהתאם לגודל שלו, ספרייה ענקית שתשדרג את האווירה באמצעות ריהוט פונקציונאלי, אלגנטי ואינטליגנטי. ניתן לסדר את הספרים על פי צבעים, ז'אנרים, להעמיד או להשכיב אותם וכך לתרום לפן העיצובי של החלל. ישנן גם ספריות שנפתחות וניתנות לשימוש בחלק הפנימי בנוסף לחלק החיצוני, דבר לכשעצמו מגניב. לחילופין, ספרייה המוטבעת בקיר תיצור מימד מודרני וא-סימטרי שישפר את נראות החלל.

 

לארח עם אלכוהול בבר

אחד הדברים המגניבים שניתן לעצב בבית הוא בר ממש כמו במסעדה עם מדפי זכוכית מלאים בבקבוקי אלכוהול וכוסות בגדלים ועיצובים שונים. מומלץ להכניס גם כיסאות בר לקדמת הבר ובהתאם לגובה שלו ושם לארח את החבר'ה בהרמת כוסית ובשילוב מוסיקת ברים מגניבה. ניתן לבחור כיסאות בר מקש, עץ, מתכת, אלומיניום או פלסטיק בהתאם לתקציב ולשלב אלמנטים אחרים התלויים מהתקרה כמו גופי תאורה עמומים צמודים או תלויים ולייצר אווירה רומנטית שאין בכל בית. לסיכום, ככל שתכניסו דברים מקוריים שאין בכל בית לבית שלכם, כך הייחוד שלכם יבלוט יותר.

מתקן רחצה

 

כתבות נוספות
שאולי תאהבו