איך לבחור מטבח גינה איכותי

תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם כתבה אצלנו באתר ?
כתבות אחרונות
אהבתם?
שתפו עם החברים!

אין בית בלי מטבח. למעשה, זמן ניכר מהזמן שלנו בבית נבלה במטבח, זה המקום בו אנחנו מבשלים, אוכלים ומבלים שעות רבות מהיום.

בבתים ישנים נראה לעיתים מטבחים קטנים וצפופים הסגורים בין ארבעה קירות צרים.

לעומת זאת, בבתים המודרניים המטבח יהיה חלל רחב עם משטחים רחבים שיאפשר תנועה ולרוב גם יחובר עם הסלון, דבר שיצור מצד אחד הפרדה בין הבישול לאכילה ומצד שני יאפשר לאנשים לשהות ביחד.

אחת התופעות המעניינות שהביאה העלייה ברמת החיים היא האפשרות לבנות ולמקם מטבח גם בגינה.

אין ספק כי מטבח בגינה הוא פינוק המאפשר לארח אנשים בנוחות המרבית.

מטבח זה יתאים לבתים פרטיים עם גינה רחבה, מלונות, גני אירועים ואפילו למרפסות גדולות.

 

כמה דברים שתצטרכו לשים לב אליהם בבחירת מטבח גינה איכותי

 

רכישת המטבח

במידה והנכם מעוניינים לרכוש מטבח גינה, חשוב מאוד לעשות זו דרך חברה מוסמכת המומחית לתחום. למשל, תוכלו להסתכל אצל מטבחי גינה מבית חסון מטבחים. היעזרות בבעלי מקצוע מומחים תבטיח שכל השיקולים כמו מיקום, איכות חומרים, חשמל וכדומה, אשר צריכים להילקח בחשבון בבניית המטבח בחוץ יקבלו ביטוי בבנייה.

 

מיקום

בבואכם לעצב את הגינה שלכם עליכם לחשוב על כל הפרטים שיאפשרו לה להתמלא במוצרי הגינה שברצונכם להביא תוך שמירת מרחב בגינה. על מנת למקם את המטבח בצורה הטובה ביותר, עליכם להתחשב בכך שיהיה במרחק הגיוני מאזורי הישיבה בגינה, זאת כדי שיתאפשר לכם להביא ולהחזיר את האוכל בנוחות מהמטבח אל הסועדים. בנוסף, עליכם לוודא כי המטבח במרחק הליכה סביר מדלת הכניסה לבית, זאת בשביל שלא תצטרכו לטרוח הרבה בהליכה מהבית אל הגינה במידה ותצטרכו להביא דברים מפנים הבית. הדבר האחרון שכדאי לשים לב אליו הוא מיקום המטבח באזור מוצל. הקיץ הוא הזמן שבו תבלו הכי הרבה בגינה וחשוב שהשימוש במטבח ובכיריים לא יהיה בשמש משום שיהיה לכם קשה מאוד לבשל תחת השמש הקופחת.

 

פתרונות הצללה וכיסוי

אחד הדברים שחשוב לזכור כאשר ממקמים דבר מה בגינה הוא הצורך להגן עליו מפני מפגעי החוץ. מפגעים כמו שמש, גשם, רוח, אבק, עץ המישיר עלים, חרקים וכו'. עליכם לקחת בחשבון בעת הבנייה פתרונות שיאפשרו לו להישמר ולא להיפגע ממפגעי מזג האוויר. למשל, ניתן להגן באמצעות הצללה מלמעלה או כיסויים שונים. יש לקחת זאת בחשבון מראש ולתכנן את המטבח בהתאם.

 

ריהוט למטבח הגינה

הריהוט למטבח יהיה ממש בדומה למטבח רגיל אך לעומת מטבח רגיל עליו לכלול רק את מה שצריך לבשל בגינה. לרוב הוא יכלול כיור, תנור, ארונות לפי הצורך, גריל גז ולעיתים מקרר קטן. את כל אלו עליכם לבחור על פי הצרכים שלכם, הנוחות והיופי בדיוק כמו שהייתם בוחרים במטבח רגיל הממוקם בתוך הבית.

 

 

שיש

כתבות נוספות
שאולי תאהבו